tirsdag 2. september 2014

DESIGNERVEGG





Den nye "Designerveggen"har sett dagens lys ,og det blir den siste!Denne er 100-193 cm.så den kan eg lime lappene til større prosjekter på,de andre har




vore noe små til hjemmebruk.Brukt bomullsvatt,stoffbitene kan limes på uten knappenåler,og henger en god stund før de ramler av.


 Det ble vel grønt og kjedelig rundt kantene,så dette måtte eg gjøre noe med!Siden eg er glad i maling,og på blogen"Maggi Love 2 sew"ga meg en ide,var det bare å sette i gang med katter.#Ja,men mamma,du liker jo ikke katter,og så lager du kattebilde#sa min datter.Jo katter/hunder på bilder/stoff som eg ikke har ansvar for liker eg.Rundt kanten har eg skreve navnet på ulike blokker med stofftusj."The double Friendship Star"blokka er henta fra "Missouri Quilt"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar