torsdag 19. juni 2014

PAKKELEIKEN








Nå har Harding Quilten tatt sommerferie til august,og vi har hatt koselig sommeravslutning med god salat *noe søtt attåt!Vi startet pakkeleken i laget,januar 2014,som vi hadde ferdigsydd produkt for utdeling denne kvelden!Spennende!!!Eg fikk dette i min hemmelige pakke,plusset på litt av mine grønne stoff,så det skulle være litt meg.Hadde mange planer,1/2 år å tenke på,men skal innrømme så pass, at det var mot slutten denne symappen ble til!Sommerfugelen til AnnAKa som var i det siste Quiltemagasinet måtte med,også for å bruke paljettene eg fikk utdelt.Er ikke så mye stoff igjen fra pakken,og vedkommende som fikk gaven likte den,fikk i postkassen etter møte.




Det var mange flotte produkt utav stoff og stasj som låg i pakkene.Eg var den uheldige som ikke  har fått min gave enda,visse omstendigheter,men gleder meg!

Dette la eg i pakken,så det er litt av hvert å bryne seg på!Håper ikke vedkommende tok skrekken,det var iallfall ikke meningen!!

1 kommentar:

  1. Fint resultat for de som fikk da og blir spennende å se din når du får den:)

    SvarSlett