torsdag 26. april 2012

Sommerløper !

Av og til,ganske ofte får vi øye på et stoff vi bare må sy noe av,iallefall ha i samlingen til senere bruk:-)
Det grønne med de sarte blomstene,måtte eg bare gjøre noe med,sette i gang uten mønster/plan!"Veien blir til mens man går"er det noe som heter,og slik er det i syinga også,med litt hjelp av fantasien!Innspirasjonskilden på denne sommerløperen,er vel Anne Beier Finnestad,som er så glad i stoppefotapplikasjon og bruk av ulikt garn i sine flotte løpere.

3 kommentarer:

  1. Flott sommerløper!
    Jeg kjenner godt til metoden " veien blir til mens du går"-det er stort sett min metode. Er ikke det fint da, at vi bare ser noe og blir inspirert!? Akkurat som stoffene vi bare MÅ ha!

    SvarSlett
  2. Kjempefin løper. A. B. Finnestad fikk meg til å bli glad i stoppefoten;) Tusen takk for gode tips på bloggen min;)

    SvarSlett