fredag 27. april 2012

Pannekake-eventyret

Eg starter på mangt og mye,med friskt mot som alltid:-)Her er det eventyrteppet til AnnAKa som eg hadde en plan med,men teppet var for stort for meg,for mye stitchery.Husker godt Pannekake -eventyret fra eg var liten,og ville fortelle eventyret med å utvide stitcherymotivet med applikasjonsbilder,så eventyret ble en helhet!Da var min kreaktivitet oppbrukt på dette prosjektet,og da stoppet det opp!Men i løpet av 2012 skal dette lille bildet bli ferdig,klar til visst eg får barnebarn en gang!

2 kommentarer:

  1. Det blir et kjempekoselig teppe, og kjekt å være klar til bestemorperioden! Pannekakeeventyret minner med om nabobarna som var så misunnelige på våre barn som fikk pannekaker til middag en gang i uka. Det fikk ikke de..... Mannen min inviterte flokken, 7-8 stykker til pannekakefest en dag. Da hørte selvsagt eventyret om pannekaka med som kulturinnslag!
    I dag skinner sola!!!! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Dette var en smart måte å bruke sticheryet fra evenytrteppet! Jeg synes også at det teppet ble altfor stort, men dette ble akkurat passelig. Takk for alle flotte kommentarer på min blogg!

    SvarSlett