søndag 27. november 2011

Fredag28--mandag31.oktober2011 reiste en god gjeng fra Lofthus til Island/Rekjavik.Vi storkosa-og fekk oppleva masse på denne turen,virkelig å anbefale!Eg kunne ikke være på Island uten å være på Europas største Quiltebutikk VIRKA. Ja der snakker vi om PARADIS for oss stoffgalne!!Utrolig mange flotte modeller hengende rundt omkring i sammen med de rette stoffene,fristet,nei da!!!!!Mannfolkene som var med oss var imponert og syns det var bra,det sier sitt!!!!



Denne butikken var i samme område som VIRKA,men desverre stengt da vi var der.Kan hende en Husflidsbutikk,men de hadde mange flotte stoffer og mønster i løsvekt.SYND!!!!!
Litt handling ble det,men eg fekk skrøyt av min mann,at eg var så rask!!!!!!Jinney Beyer pakken bare måtte eg ha,såg ferdig modell,nydeligt.Papirsying,når tid,og om det noen gang blir ferdig er det ingen som vet,men det er godt å skaffe til veie i tilfelle,UTSOLGT!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar